Salg- og kundeservice

Når det kommer til salg- og kundeservice, kan det være svært at skille de to koncepter ad. Det er der en god grund til. For hvis man skal skabe det gode salg, så handler det i den grad om den gode kundeservice. Beef-Up har samlet en række salgskurser, som alle sammen kan hjælpe jeres virksomhed til at få de bedste sælgere, der kan yde den bedste kundeservice og dermed fastholde kunderne.

Adfærdsdesign og salgsstrategi – øg hitraten og dit salg
Normalpris
10.999,00 kr
Udsalgspris
10.999,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Salgstræning
Normalpris
0,00 kr
Udsalgspris
0,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Kursus i nudging og adfærdsdesign
Normalpris
8.700,00 kr
Udsalgspris
8.700,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Få succes med dit salg til det offentlige marked
Normalpris
11.499,00 kr
Udsalgspris
11.499,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Salgskursus: Det Effektive Salg
Normalpris
9.750,00 kr
Udsalgspris
9.750,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Forhandlinger i din professionelle praksis
Normalpris
24.999,00 kr
Udsalgspris
24.999,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Stå stærkere som indkøber – styrk dine forhandlingskompetencer
Normalpris
11.499,00 kr
Udsalgspris
11.499,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Bliv en endnu bedre sælger – brug din person som brand
Normalpris
9.999,00 kr
Udsalgspris
9.999,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
International forhandlingsteknik - lær at forhandle på tværs af kulturer
Normalpris
11.500,00 kr
Udsalgspris
11.500,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt
Business Booking for ledige fleks- og skånejobbere
Normalpris
0,00 kr
Udsalgspris
0,00 kr
Normalpris
Pris pr. stk.
pr. 
Udsolgt

Personlig kundeservice

Der er mange måder at forholde sig til kundeservice på. Men den vigtigste faktor bag enhver form for god kundeservice er den personlige kontakt. Den bedste kundeservice er den personlige, hvor kunden kan mærke, at der bliver taget hånd om det pågældende problem. Frem for det er en automatiseret robot, man får i den anden ende af telefonrøret.


Når det handler om at skabe salg og blive en rigtig god sælger, så handler det i bund og grund om at være god til kundeservice. For det er her, kontakten til kunden etableres. Når kundekontakten er god, vil salget næsten opstå helt automatisk som afslutning.


Nu til dags hvor vi har selvbetjening og online handel, er der mange kunder, som rigtig gerne vil have den personlige kundekontakt. Det har Beef-Up også fundet kurser, der kan hjælpe med at forbedre.

Beef-Up har kurser, der skal hjælpe til at jeres virksomhed får endnu bedre sælgere. Det er kurser, der er med til at forstærke mange af de ting, kunder går efter i en god kundeservicesituation. Det er sådan set lige meget, om det handler om kundeservice i en fysisk butik eller over telefonen – det vigtigste vil være den personlige kontakt, så kunden netop ikke føler, at de taler med en robot. Som sælger skal man derfor være opmærksom på mange ting, ud over kundens egentlige problem, som selvfølgelig er årsagen til, de kontakter en sælger.

Hos Beef-Up har vi fundet en håndfuld kurser, som hver for sig eller samlet kan forstærke sælgerens evner i salgspsykologi og neuromarketing. Kurserne kan for eksempel dække emner om, hvordan man tilpasser sin kommunikation til kunden, hvad end det er verbalt eller kropssproget. Kommunikationen mellem sælger og kunde bør altid tilpasses til kunden. For ingen kunde er ens med den forrige eller næste. Den gode sælger bruger den nødvendige tid til kunden og kundens problem, uden at kunden kommer til at føle, at tiden kunne være brugt bedre andetsteds. Som sælger handler det om at være professionel og anerkende kundens problem og være opmærksom på, hvordan man kan hjælpe og være villig til at hjælpe.

Salg til hjernen

Salg handler i stor grad om psykologi, og derfor har Beef-Up også salgskurser i salgspsykologi, hvor blandt andet nudging også spiller en større og større rolle. Nudging handler om at få kunden på rette spor, til at salget bliver så tæt på, hvad sælgeren har i sinde. Som sælger handler det om at give det sidste lille puf, så kunden blidt bliver skubbet i den korrekte retning. Præcis ligesom vi her hos Beef-Up gerne vil hjælpe jer på vej til det rette kursus her på vores side. Som sælger handler det derfor om at være opmærksom på kundens behov for at kunne spotte hvilken retning, man blidt skal nudge for at nå sit salg.